likeakamel

Bananer är goda. 1 2 3.

Kategori: Allmänt

Yo bro, nu äre så att jag tänker rätt mycket på vad jag ska hinna göra innan jag dör, och är ni något som helst normal (vilket ni inte är, eftersom som ni följer den blogg) så gör förmodligen ni det med. Liksom ha en 35 kant med bara dvärgar eller försöka äta en levande risgryns gröt, ha en hård rocks konsert i en bastu och käka tio kila rostig sågblad, med eller utan ketchup. Så här kommer en lista på 3 saker jag INTE vill göra inann jag dör.
1. Få en möglig pölsa uppkörd i röven.
Behöver jag förklara varför?
2. Få en vanlig pölsa uppkörd i röven.
En än gång, behöver jag förklara varför?
3. Få en uppäten pölsa uppkörd i röven.
....WTF?!?
Ah så håll era pölsor borta från min röv!

Kommentarer

  • micken säger:

    snälla ni, kan inte ni ha en frågestund, skulle va skitkul! :D

    2012-02-05 | 19:13:54

Kommentera inlägget här: