likeakamel

Är du säker?

Kategori: Allmänt

Vill än en gång säga förlåt för dålig uppdatering...vem försöker jag lura, jag har ett liv, där jag faktiskt har saker att göra. Att skriva den här är bara en hobby typ som rispås samlande. Och om ditt liv kretsar kring den här bloggen så 1: Sök hjälp för i helvete din feta, fula och förmodligen mobbade no-lifer. 2: lyft den där noshörings stjärten och gå ut och rör på dig, seriöst varför sitter du inne, ut och titta på småbarn det är vad jag gör... har du ett problem med det har jag bara en sak att säga dig, hur vet du att inte du är en pedofil? du kanske inte har träffat rätt barn än? det är mitt visdomsord
Och jag som ni säkert har märkt så har vi engagerat oss alldeles för mycket för er (idioters) skull.
Och nej jag tänker fan inte berätta vad vi har gjort, det får ni tamefan göra själva
HEJDÅ!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: