likeakamel

Trött som en sömnig chiuaua.

Kategori: Allmänt

Tja sitter här i fantomenkalsongerna och funderar på att gå och lägga mig, seriöst tar på krafterna att gå på mental sjukhuset dom kallar stenhamre. Dom där zebra uppfödarna har ju alzheimers hela bunten. Men imorn är det fredag (gotta get down on friday!!!) då ska jag ha en jätte kul plugg kväll med alla mina låtsas vänner, ska nog ha låtsas te-party... nerå skoja jag har faktiskt en HEL vän. Blir nog att bara chilla och dricka kaffe (svart ofc) hela kvällen.
Men nu ska jag skita på er sen gå o lägga mig, puss puss alla mina gräs rökare vi hörs när jag känner att ni förtjänat min respekt igen.
PS. Visst blev nya designen snygg! hade inte kunnat gjort det bättre själv, så tack så jätte mycket du as grymma snybbe som gjorde den.

Kommentarer

  • kamelkåt säger:

    jävla kamel kåt ni är;)

    2012-01-27 | 14:19:05

Kommentera inlägget här: